fredag 30. august 2013

Guest Designer for Fussy and Fancy

Jeg var så heldig å bli trukket ut for et gjestedesigneroppdrag for Fussy and Fancy. Temaet for oppgaven var "Back to school", og dette er min kreasjon:

I was so lucky to be chosen by Random.org to be the next guest designer for
Fussy and Fancy. The team was "Back to school":

En pyntet notatbok og en penneholder laget av kartong, tape, do- og tørkerullinnmat.
Som jeg ofte gjør har jeg brukt metalltape. Denne gangen farget med Dylusions
for litt sprekere farger. Grunnet tidspress jeg fotografert litt før ferdigstillelse,
men før bruk vil jeg dekke utsiden med gjennomsiktig embossingpulver og varme opp,
for at fargen skal holde.

Altered notebook and pencilholder made of recykled tape holder and toilet paper holder.
Covered with metaltape, painted with black acrylic paint and colored with Dylusions spray.

Metalldeler fra Tim Holtz og Kort&Godt og blomster fra Wild Orchid Crafts.

Embellishment from Tim Holtz and Kort&Godt and flowers from Wild Orchid Crafts.

Detaljer av penneholderen.

Details of the pencil holder.
Rullene til penneholderen.

Recykling for the pencilholder.

Takk til Sazzle ved Fussy and Fancy for oppgaven!

Thanks for the task Sazzle

2 kommentarer:

  1. What a wonderful work you made!!!!!
    It's very inspirational...
    Did you make a tutorial of this masterpiece?
    You've a new follower anyway!! :)

    Hugs
    Cinzia

    SvarSlett
  2. Thank you so much, Cinzia! I can make a tutorial, but I need a few days to make it.

    Thanks and welcome as a new follower! :D

    SvarSlett